torsdag, januari 22, 2015

En intressant sak

Jag har ju slutat ta mina antidepressiva. Det känns jävligt bra. Till en början märkte jag ingen skillnad, jag hade liksom inga utsättningssymtom eller så. Men nu, nästan tre veckor efteråt, märker jag en jävla skillnad. Kanske beror det på PMS, kanske inte, men jag har jävligt lätt att börja gråta. Det är skönt, eftersom jag inte kunde gråta ett dugg när jag gick på medicinen. Jag vet inte huuuuuuur många gånger jag tittade på film och kände "jaha nu borde jag ju gråta" men det gick liksom inte. Jag var störd. Jag har alltid gråtit jättemycket till filmer, speciellt om jag blir rörd. MEN NU???????? Vet inte hur många gånger det senaste dygnet jag har gråtit???? Så jävla sjukt. Det känns jättekonstigt, jag känner liksom inte igen mig själv. Såg en GIF från The fault in out stars såhär på morgonkvisten och bröt ihop totalt. Måste titta bort nu när jag lägger upp den här för annars kommer jag börja lipa igen.








En annan intressant sak som har hänt sedan jag sluta äta SSRI är att jag äter och äter och äter och äter. Det är obehagligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar