tisdag, december 15, 2015

LETS DO THIS

Hur mycket var din senaste lön på?
Jag är inte säker men jag tror den låg på ca......... 10 000???? Perhaps? 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Presentpapper, presenter och en gosefotboll......... alltså en mjuk fotboll......... 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Today it was probably........ lnu.se/student i'm cute like that

Vad ska du göra ikväll?
Eftersom det är kväll nu så tänker jag säga vad jag gör nu. Jag och Adde p satt och kollade vloggar och adam fick för sig att vi skulle börja vlogga. Nehedu sa jag. Duger blogga? Ja, sa adde p. and here we are.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
LUSH LIFE eller SORRY (Justin b yes)

Vad tycker du om din blogg?
Up & coming!

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
För en vecka sedan var det tisdag...... 2 dagar innan tentan. Jag var nog ensam i Helgehus med hundarna och tittade på TV?? Eller så var Adam där också, jag minns inte. Det var nog härligt men stressigt pga tentaångest. 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Absolut, jag får minst 100 komplimanger per dag (av en å samma person).

När fotade något senast, och vad?
Fotade mig själv förut idag när jag hade godishalsband på mig :D :D :D 

Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Absolut. Har varit på IKEA och handlat + ätit. Har även åkt buss! Det var väldigt längesedan så det kändes härligt och lite spännande. 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Sitter med utsträckta ben!!! Nuddar soffan :)

Vad har du på dig idag?
Mjukisbyxor, en klänning och en ful, randig tröja. Fashion. 


ME & MY FAMILY ATM (and 4ever)
Här har jag adams kalsonger på huvudet

Här är Pixel gullig (för en gångs skull. Skoja hon har blivit väldigt gullig och "mammig på senatste)

Här är jag och Adam JUST NU!!!! Kolla klänningen och allt!!!

Här är Tofu och min röv. Kram från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar